Maleficium Review
Band | |
---|---|
Album | Maleficium |
Type | Album (Studio full-length) |
Released | 1996 |
Genres | Power Metal |
Labels | Black Mark Production |
Length | 1:04:50 |
Ranked | #36 for 1996 , #1,318 all-time |
Album rating : 96.3 / 100
Votes : 3 (1 review)
Votes : 3 (1 review)
January 8, 2013
Z môjho pohľadu je to ich najlepšie album a jedno z najlepších v rámci žánru, pričom štýlovo pokračuje v kombinácii Power/Doom Metalu s prvkami Thrash -u, pričom melódie a celkovo aj hudba sa prevažne pohybuje v temnej / melancholickej polohe. Zostava ostala oproti predošlému albumu nezmenená. Oproti minulosti využívajú na doplnenie atmosféry viac klávesové a akoby symfonické prvky (dokonca aj zbor). Naďalej využívajú výhody dvoch hutných gitár, či už zdvojeným riffovaním (niekedy aj v odlišnom tóne) alebo vyhrávkami, prípadne jedna gitara páli riffy a druhá ju dopĺňa vyhrávkami/sólami. Gitarové nápady sú stále silnou stránkou skupiny, sú pestré a nenudia. Bicie sú prevažne v strednom tempe, pričom majú výborný zvuk a sú aj zaujímavé. Basa rovnako ako aj pri predošlých albumoch prevažne kopíruje riffy a dáva im hutnejší podklad.
Výborný spevák Charles Rytkönen naďalej predvádza svoj kvalitný melodický, jemne zachrípnutý spev, pričom využíva aj nižšie polohy, šepot, výkriky a zdvojený spev, čiže jeho hlas je pestrý. Je ľahko rozpoznateľný a pre kapelu charakteristický. Na prednom obrázku (covery) zobrazili ďalší zaujímavý motív, pričom opäť využili aj motív presýpacích hodín nabitých akoby "elektrinou". Opäť zopakujem - výborné album.
Výborný spevák Charles Rytkönen naďalej predvádza svoj kvalitný melodický, jemne zachrípnutý spev, pričom využíva aj nižšie polohy, šepot, výkriky a zdvojený spev, čiže jeho hlas je pestrý. Je ľahko rozpoznateľný a pre kapelu charakteristický. Na prednom obrázku (covery) zobrazili ďalší zaujímavý motív, pričom opäť využili aj motív presýpacích hodín nabitých akoby "elektrinou". Opäť zopakujem - výborné album.
Track listing (Songs)
title | rating | votes | ||
---|---|---|---|---|
1. | The Chamber of Confession | 85 | 1 | |
2. | The Source of Pain | 100 | 1 | |
3. | Victim of the Inquisition | 100 | 1 | |
4. | Madness | 100 | 1 | |
5. | A Final Farewell | 100 | 1 | |
6. | Maleficium | 100 | 1 | |
7. | It | 100 | 1 | |
8. | Master of the Masquerade | 100 | 1 | |
9. | Witches Garden | 100 | 1 | |
10. | Dragons Lair | 100 | 1 | |
11. | The Devil in Me | 95 | 1 | |
12. | Where Fallen Angels Rule | 100 | 1 | |
13. | Creatures of the Hierarchy | 100 | 1 | |
14. | Nemesis | 100 | 1 |
Line-up (members)
- Charles Rytkönen : Vocals
- Tony Eriksson : Guitars
- Daniel Persson : Guitars
- Joakim Heder : Bass
- Jonas Soderlind : Drums
- Guest Musicans :
- Thomas Persson : Track 8 Guitar (Nemesis)
- Keyboards : Ulf Peterson
10,446 reviews
cover art | Artist | Album review | Reviewer | Rating | Date | Likes | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Death Cult Armageddon Review (2003) | 95 | Jan 9, 2013 | 7 | ||||
Legendary Tales Review (1997) | 100 | Jan 8, 2013 | 4 | ||||
100 | Jan 8, 2013 | 0 | |||||
100 | Jan 8, 2013 | 2 | |||||
Knowing Just As I Review (1992) | 95 | Jan 8, 2013 | 0 | ||||
90 | Jan 8, 2013 | 0 | |||||
▶ Maleficium Review (1996) | 100 | Jan 8, 2013 | 0 | ||||
100 | Jan 8, 2013 | 0 | |||||
Holy Land Review (1996) | 100 | Jan 8, 2013 | 1 | ||||
100 | Jan 8, 2013 | 3 | |||||
Burnt Offerings Review (1995) | 100 | Jan 8, 2013 | 0 | ||||
Did Tomorrow Come... Review (1997) | 100 | Jan 8, 2013 | 0 | ||||
Acme Review (1996) | 100 | Jan 8, 2013 | 0 | ||||
The Dark Ride Review (2000) | 100 | Jan 8, 2013 | 3 | ||||
Chameleon Review (1993) | 100 | Jan 8, 2013 | 0 | ||||
The Time of the Oath Review (1996) | 100 | Jan 8, 2013 | 2 | ||||
Seven Churches Review (1985) | 100 | Jan 3, 2013 | 7 | ||||
Left Hand Path Review (1990) | 95 | Jan 2, 2013 | 3 | ||||
Soulside Journey Review (1991) | 95 | Jan 1, 2013 | 1 | ||||
Epidemic of Violence Review (1992) | 95 | Dec 31, 2012 | 2 |