The Aftermath Review
Band | |
---|---|
Album | ![]() The Aftermath |
Type | Album (Studio full-length) |
Released | May 25, 2018 |
Labels | Napalm Records |
Length | 53:26 |
Album rating : 80 / 100
Votes : 2 (1 review)
Votes : 2 (1 review)
December 23, 2019
pri reklamných promo akciách na aktuálne nové album sa často spomínal príchod Liv Kristine Espenæs (Theatre of Tragedy, Leaves' Eyes), preto som očakával, že využitie jej kvalitného hlasu bude rovnocenné so sestrou Carmen Elise Espenæs. Avšak jej hlas obmezili len na doprovodný spev, čím nemohla ukázať svoje všetky hlasové schopnosti/polohy, o ktorých vieme (na škodu albumu). Taktiež zvuk albumu je oproti minulosti slabší - taký nevýrazný/nezáživný. Minimálne gitary mali byť určite výraznejšie. Hudobne pokračujú v symfonickom Folk Metal -e/Rock -u s akustickými prvkami, avšak zmeny v zostave mali vplyv aj na výsledné piesne. Tým nechcem povedať, že nový člen Stephan Adolph (gitara, basa) je priemerný muzikant, avšak predošlá zostava bola už viac zohratá a mala o niečo výraznejšie nápady (hlavne gitarová hra). Celkovo je album dobré, ale predošlé dva boli podarenejšie.

Track listing (Songs)
title | rating | votes | ||
---|---|---|---|---|
1. | The Purple Sky | 6:06 | - | 0 |
2. | Syns sang | 5:01 | - | 0 |
3. | Vem kan segla | 3:47 | - | 0 |
4. | Ikje glem meg | 4:22 | - | 0 |
5. | Herr Mannelig | 9:05 | - | 0 |
6. | The Aftermath | 5:18 | - | 0 |
7. | The Unveiled Truth | 3:58 | - | 0 |
8. | Evaluation of Time | 6:44 | - | 0 |
9. | Forsaken | 6:05 | - | 0 |
10. | Eitrdropar (bonus track) | 2:58 | - | 0 |
Line-up (members)
- Carmen Elise Espenæs : Vocals
- Liv Kristine Espenæs : Vocals
- Alex Kautz : Guitars
- Stephan Adolph : Guitars
- Daniel Fischer : Keyboards
10,819 reviews
cover art | Artist | Album review | Reviewer | Rating | Date | Likes | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() | ![]() | Pioneer's Destiny Review (2019) | 85 | Jan 18, 2020 | 8 | ||
![]() | ![]() | 100 | Jan 16, 2020 | 0 | |||
![]() | ![]() | Bloodchilling Tales Review (1991) | 90 | Jan 15, 2020 | 6 | ||
![]() | ![]() | 90 | Jan 15, 2020 | 2 | |||
![]() | ![]() | Beast World Review (2016) | 90 | Jan 15, 2020 | 0 | ||
![]() | ![]() | Don't Be Swindle Review (1987) | 100 | Jan 15, 2020 | 0 | ||
![]() | ![]() | Scum Review (1987) | 95 | Jan 15, 2020 | 2 | ||
![]() | ![]() | Литургия (Litourgiya) Review (2015) | 90 | Jan 14, 2020 | 1 | ||
![]() | ![]() | 80 | Jan 13, 2020 | 0 | |||
![]() | ![]() | LMO Review (2013) | 95 | Jan 12, 2020 | 1 | ||
![]() | ![]() | Metal Health Review (1983) | 85 | Jan 11, 2020 | 9 | ||
![]() | ![]() | Strings to a Web Review (2010) | 95 | Jan 11, 2020 | 3 | ||
![]() | ![]() | Lucifer Incestus Review (2003) | 90 | Jan 10, 2020 | 1 | ||
![]() | ![]() | Angel of Revenge Review (2018) [Single] | 95 | Jan 9, 2020 | 5 | ||
![]() | ![]() | Abyssal Gods Review (2015) | 85 | Jan 9, 2020 | 1 | ||
![]() | ![]() | 80 | Jan 8, 2020 | 3 | |||
![]() | ![]() | The Perfect Machine Review (2005) | 90 | Jan 8, 2020 | 5 | ||
![]() | ![]() | Mirror of Souls Review (2008) | 100 | Jan 7, 2020 | 3 | ||
![]() | ![]() | 90 | Jan 6, 2020 | 1 | |||
![]() | ![]() | Marching Out Review (1985) | 80 | Jan 5, 2020 | 4 |

▶ The Aftermath Review (2018)

Dec 23, 2019 Likes : 2
pri reklamných promo akciách na aktuálne nové album sa často spomínal príchod Liv Kristine Espenæs (Theatre of Tragedy, Leaves' Eyes), preto som očakával, že využitie jej kvalitného hlasu bude rovnocenné so sestrou Carmen Elise Espenæs. Avšak jej hlas obmezili len na doprovodný spev, čím nemohla ukázať svoje všetky hlasové schopnosti/polohy, o ktorých vi...
Nordlys Review (2008)

Dec 23, 2019 Likes : 2
druhé album pokračuje v štýle debutu, napriek tomu je výrazne odlišné a kvalitatívne lepšie. Opäť kombinujú Folk/Gothic Metal s Akustickými pasážami, pridali aj pár symfonických prvkov. No oproti debutu sa skvalitnil hlasový prejav Carmen Elise Espenæs, ktorá rozšírila svoje možnosti a okrem civilného spevu začala používať aj akoby operný spev. Zmen... Read More

Dec 23, 2019 Likes : 1
v porovnaní s predošlými počinmi, okrem tradičnej kombinácie Folk/Gothic Metal -u s Akustickými a Symfonickými pasážami, pridali aj Doom -ové prvky. Niekedy som si pri gitarovej hre spomenul na fínskych Amorphis (melódie / vyhrávky), ktorý sú samozrejme ako celok štýlovo inde. Gitary sú v rámci žánru pestré a hudba nenudí. Carmen Elise Espenæs opäť vy... Read More